گلها

طراحي دكوراسيون خانه

گلها


بسياري از انواع مختلف از مواد گياهي در دكوراسيون گلها ، در ميان آنها گل ، شاخ و برگ ، چمن ، دانه ها ، شاخه ها ، انواع توت ها ، دانه ها ، آجيل ، مخلوط ، ميوه ها ، و سبزيجات استفاده مي شود. مواد ممكن است زندگي ، خشك ، و يا مصنوعي. در ابتدا ، مرد به استفاده از بومي ، و يا گياهان غير كشت محدود شد ، اما به عنوان تمدن در طي يك دوره از هزاران سال توسعه يافته ، مرد كمتر وابسته به فصل و در منابع منطقه خاص كه در آن او زندگي مي كردند شد. به عنوان وسيله حمل و نقل بهبود يافته و تجارت بزرگ, گياهان از كشورهاي خارجي معرفي شدند و بسياري از آنها از شده است به منظور بهبود و يا تغيير شكل, اندازه, و رنگ. در قرن بيستم دكوراتور گل يك رسانه بسيار متنوع است كه در آن براي ايجاد به دليل مواد گياهي را مي توان از يك بخش از جهان را به ديگري پرواز. از آنجا كه قرن ها, زماني كه كشت گسترده گلخانه اي براي اولين بار ساخته شده ممكن است براي خريد گل تازه در هر زمان از سال, شده اند وجود دارد توليدكنندگان تجاري از مواد گياهي كه عرضه بازارهاي عمده فروشي گل در جهان. هلند ، به عنوان مثال ، معروف براي كشش ده مايل از گلخانه ها در اين است كه در نزديكي آمستردام. در ايالات متحده ، كاليفرنيا و فلوريدا ، به ويژه ، داراي مناطق وسيع زير كشت براي گل هاي تجاري است.

مواد گياهي خشك به طور كلي براي آنچه كه به طور سنتي به نام دسته گل زمستان استفاده مي شود. گل كشت كه اغلب خشك هستند كساني كه با يك به طور طبيعي خشك, كيفيت سطح سفت مانند(هلي شقايق), گل تاج خروس جهان و نهال آلو منطقه معتدل شمالي برداشت و حفظ شده براي ترتيبات خشك شامل مرواريد وار ابدي ، هدر ، و اسطوخودوس دريا از باتلاق نمك ، و همچنين ، توت تلخ و شيرين و نارنجي، حوض، و سماق. انواع بسياري از گراس ، جو دريا ، ارزن ، و سورگوم ، براي مثال--نيز خشك شده ، به عنوان كپسول دانه تحمل مانند ديسك كاغذ صاف از صداقت ، نارنجي فانوس چيني ، و گل رز از شكوه صبح هاوايي ديگر مواد خشك شده گاهي اوقات در دكوراسيون گل استفاده مي شود مخروط و آجيل ، طولاني براي ساخت تاج و گل و براي اين جشنواره زمستان به عنوان كريسمس استفاده مي شود ؛ ني ، مورد استفاده براي دكوراسيون كريسمس در سوئد و ليتواني ؛ و غلات ، به ويژه گندم و جو ، اغلب در دسته براي دكوراسيون برداشت در اروپا و امريكا مرتب شده اند. از آنجا كه از ماده گوشتي خود را, اكثر ميوه ها و سبزيجات به خوبي خشك نيست; استثنائات اصلي عبارتند از خربزه و انار و كنگر فرنگي مي باشد.

راه هاي مختلفي براي خشك كردن مواد گياهي وجود دارد. گل باغ خاص در ميان آنها آبي مريم گلي, خار گلوب و مي تواند در اوج خود را از شكوفه جمع آوري و خشك شده توسط حلق آويز آنها را وارونه در تاريكي, محل خشك براي چند هفته. گل نيز ممكن است به صورت جداگانه خشك با استفاده از يكي از تكنيك هاي مختلف. نويسنده ايتاليايي قرن هفده در باغباني توصيف يك فرايند به آرامي دفن سر گل در تميز ، خورشيد خشك شن و ماسه و اجازه مي دهد آنها را در يك محل خورشيد گرم براي چند ماه باقي مانده است. در قرن نوزدهم همان روش مورد استفاده قرار گرفت. بعدها ، بوراكس مورد استفاده قرار گرفت ، و در ژل سيليكا قرن بيستم به دليل توانايي خود را براي جذب رطوبت. اين راه حل به آرامي بين و بيش از هر گلبرگ خار. از آنجا كه اين روش خشك كردن ساقه را حفظ كند ، سر گل بايد سيمي قبل از آنها مرتب شده اند.



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.